Τι σας απασχολεί; Εξηγήστε μας με σαφή τρόπο τι έχει συμβεί:
- Επισκεφτείτε τη reception & εξηγήστε αναλυτικά το πρόβλημα σας
- Καλέστε 24/7 το τμήμα τηλεφωνικής εξυπηρέτησης πελατών +30 27520 92020
- Συμπληρώστε και στείλτε μας ηλεκτρονικά τη φόρμα επικοινωνίας
Πώς θα σας βοηθήσουμε
Ο εκπρόσωπός μας θα ακούσει προσεκτικά το θέμα που σας απασχολεί, από τη δική σας οπτική. Θα σας δώσει αμέσως διευκρινίσεις για το σχετικό προϊόν, υπηρεσία ή διαδικασία. Εάν χρειάζεται, θα επικοινωνήσει με το αρμόδιο τμήμα για να βρει απαντήσεις σε επιπλέον ερωτήματά σας.
Μαζί θα προσπαθήσουμε να βρούμε μια λύση που να σας ικανοποιεί, να λύσουμε το πρόβλημα σας και να προβούμε σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες προκειμένου να συνεχίσετε τις διακοπές σας.
Τι θα κάνει η Υπηρεσία Πελατών για να επιλύσει το θέμα σας
Η Υπηρεσία Πελατών, σε συνεργασία με τα αρμόδια τμήματα του ξενοδοχείου, θα διερευνήσει το θέμα με αντικειμενικότητα και θα σας απαντήσει εντός 10 εργασίμων ημερών από την παραλαβή του κατόπιν αποστολής του αιτήματος σας μέσω της φόρμας επικοινωνίας. Σε περίπτωση που απαιτείται περαιτέρω χρόνος για τη διαχείρισή του, θα ενημερωθείτε με σχετική επιστολή.
ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
- 24ωρη ρεσεψιόν
- Δυνατότητα express check out
- Πρόσβαση στο διαδίκτυο (Wi-FI και business center με φωτοαντιγραφικό, scanner και fax)
- Δυνατότητα παροχής tablet
- Ύπαρξη οδηγού ξενοδοχειακών υπηρεσιών στη τηλεόραση του δωματίου
- Δυνατότητα σερβιρίσματος πρωινού στα δωμάτια
- Δυνατότητα early breakfast (εφόσον ζητηθεί από την προηγουμένη και μέχρι τις 19:00)
- Δυνατότητα breakfast box (εφόσον ζητηθεί από την προηγουμένη και μέχρι τις 19:00)
- Αίθουσα ψυχαγωγίας
- Παιδότοπος και παιδική χαρά
- Laundry service
- Δυνατότητα μεταφοράς αποσκευών
- Αλλαγή πετσετών κατόπιν αιτήματος
- Πετσέτες θαλάσσης διαθέσιμες στη ρεσεψιόν με εγγύηση